Söndagen firas...

...med fiskbullar till middag! :)
Det blev visst jobb hela helgen. Inta ska man klaga för det, helst när det ha vart en fantastisk helg. Även jag har fått färg, dock ha jag jobbar inomhus. Egentligen har ja nog inte tid att sitta här när jag egentligen ska skriva lite arbete är tanken, men vadå det måste ju få njutas lite av allt kul på internet när man inte kolla under hela helgen. Haha hör å häpna......!
Nu ska ja ägna min kväll med att skriva arbete till skolan. Denna gång ska vi göra en affärsplan och det är inte lite jobb med det ska ja då meddela. Men det måste göras och har ju hela kvällen på mig, börjar inte förrän tio imorrn. Å så länge åskan håller sig borta är det lugnt!
Tjingeling å hoppas alla haft en super helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0