Tina vs The Dog.....

.....1-1
Fick för mig idag efter att vi målat klart husets 3:e vägg att jag tar mig en promme eftersom det har blivit mycket fikande när man målat. Så jag bestämde mig för att gå till Avaträsk. Vilken smart idé!
Hmm...jag tycker mina idéer är bra, men efter ett tag så kommer jag underfund med att det inte är så bra som jag trodde. Haha! Men började gå och det gick bra, kom till Korsele korsningen (5km) och kände mig riktigt pigg. Kom till rastplatsen hitanför avaträsk och det gick mycket bra. Kom till Avaträsk skylten och det gick fortfarande bra. Men när jag väl kommer till 70km skyltarna då börjar benen ge vika och ja börja knata på i sakta tempo och känner hur det krämpar i bena. Då har jag endast 2 km kvar tills ja är hemma. Men hunden såg ju hyffsat pigg ut så vi knata på. Väl hemma lägger sig både jag å hunden oss ner och jäklar, nu tar vi oss inte upp. Eller hunden ha fått mat och ja ha duschat. Men kan då lova att det blir en lugn kväll. Inte går ja över milen igen på en vecka! :)
Glad nationaldag, eller något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0