Vaccination och...

....bubblande mage.
Det är vad som händer idag.
Har vaccinerat min hund på OKQ8, då tänker ni att där tankar man ju och köper massa annat, inte kan man vaccinera en hund. MEN jo det kan man. Haha för vetrinären va på genomresa, så vi passade på att ta det på ok när hon ändå hade vägarna förbi, då slapp jag ju betala en massa bensin pengar. :)
Igår tog jag för mig av gamla klyftpotatisar och en sjukt god sås (dock gammal den med) och det får jag känna på idag. Har vart på toa två gånger och det kom SJUKT mycket, dessutom bubblar min mage sådär konstigt.
Jag som alltid varit så stolt över att jag kan äta vad som, utan att ja blir dålig. Börjar jag bli som alla andra? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0