Att gå hem i solsken...

...klockan kvart över fyra är inte fy skam. Underbart skulle jag vilja påstå. Idag har jag jobbat, å det har gott super duper, gått omkring där i en norrmejeri väst som jag tyckte va varm å skön. Haha!
Jag gick å tänkte på det idag när jag gick hem, jäklar va härligt det är med solen, å att jag verkligen gillar mitt liv. Hade jag inte gjort det, så hade jag ändrat det på än gång. Sån är jag. Är nått fel så fixar jag det! Trivs förbaskat bra här uppe i norr! Snö, sol och vårvinter....underbart underbart!
Om man tänker att jag hoppar upp med mitt högra ben ännu mer, så kan man tro att jag gör ett trix, men så är inte fallet utan jag står på marken och lyfter upp brädan medans marie ligger å tar kortet! 
Vilken jäkla helg. När ska vi alla brudar ta å göra en sån här helg? Dricka vin, mysa i solen, åka två åk i backen för att sen gå på afterski och rocka järnet! :) Kom igen nu, nu kör vi en bara bröst helg! haha!

Kommentarer
Postat av: Äm

Hahaha...så jäklar bra!! Brösthelg!! :D

2011-03-10 @ 18:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0