Första natten....

....i min nya lägenhet gick bra. Sover dock i vardagsrummet då det är dörrar i sovrummet och har ändå ingen soffa än. Så då kan ja lika gärna sova här å samtidigt kika på tv :) haha!
Idag skiner solen, å eftersom man vart uppe sen sju så känns det som att man kan få vara lite inne nu på eftermiddagen. Sitter å funderar på om ja ska ut å springa eller om jag ska skita i det och bara gå....hmm....så därför sitter ja inne å funderar på det!
Har suttit ute å solat på min "altan" som ja har i solen såklart! Å jäklar i mig va skönt det är!
Imorrn då händer det saker i mitt liv. Ska börja på ett nytt jobb, så ska bli spännande! :)
Hoppas det kommer gå bra, utbildning i 2 dagar å sen är det dags att köra på.......!
På lördag då ska det vinnas i fisketävlingen här på Bergvatten sjön! GO TINA GO!

Kommentarer
Postat av: Hermannanette

It is healthy, I shall come on your site more often, thank.

2011-11-16 @ 15:42:35
URL: http://hermannanette.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0