Idag är det många...

....funderingar i huvudet. Som till exempel hur jag kan sitta å jobba framför datorn en hel dag, men när ja kommer hem kan ja sitta en hel kväll framför den med. Helt sjukt! Näe ja får min soffa får de bli andra bullar! :)
Det va något mer jag tänkte på men nu kommer jag fasen inte ihåg det. Hur kommer det sig? Mycket konstiga tankar som tror sig ska komma upp i huvudet och fara runt å sen försvinna utan att egentligen ha gjort någon nytta!
Funderade på om man skulle göra den här bilden till en stor fin tavla å ha bakom soffan, va tror ni? Den är rätt snygg va....om ni fick säga något, tycker ni jag ska göra det?! :)

Kommentarer
Postat av: Anners

Gjört! Alltid roligt med eget alster på väggarna.

2011-03-31 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0