Klättra i snöhögar...

....är totalt underskattat. Hur skoj är inte det?!
Igår så tog jag med mig fyra av barnen på dagis och gick ut å klättrade i snöhögar. När vi snackar snöhögar så snackar vi meterhöga snöhögar! :) Sjukt stora och jäklar va skoj vi hade! Haha! Att leka av sig som vuxen måste ju va hur bra som helst. Lekte även med lego både igår och idag, riktigt skoj, måste nästan införskaffa mig lite lego.
Nu har jag beställt en soffa, hoppas det går snabbt att få den. :) Min andra soffa i mitt liv, är ritkigt stolt! Haha! Måste bara fixa till lite mer ute i lägenheten innan den kommer, tänkte ja skulle sova i den tills nästa månad då jag kan köpa en säng! :) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0