Uppe före tuppen...

....även nu. Jag förstår inte hur det kan komma sig när man ändå inte har några fönster på rummet? Då betyder det att det är inte ljuset jag vaknar av utan det är min inre klocka som tickar...haha, eller inte precis så men är en vana att kliva upp vid halv sju så då kliver ja upp då. 
Idag råka det va så att jag låg å sov men plötsligt blev ja kissnödig, tycker det är jobbigt att kliva upp å gå å kissa mitt i natten så har legat å hållt mig. Hmm, det är ju rätt dumt då man inte kan sova sådär skönt när man är kissnödig.
Men i alla fulla fall så är jag upp nu och om en timma ska vi äta frulle och sen vandra till skolan som börjar klockan åtta......till fyra går vi i helgen. Hmm....Ja det blir en lång helg med massa i huvudet med ännu mer intryck som kommer gå med bara farten.
Men nu ska ja fixa till mig lite....Ha en super Lördag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0