20 timmar på resande fot...

....gör en rätt trött och sliten.
Ungefär 3 timmar försenad kan man säga att jag är. Haha! Är det fredag den 13:e så kan man inte klaga så mycket. Har iaf nästan stickat klart andra sockan till Martina :)
Sista biten nu mellan Sthlm och Göteborg har ja fått buta plats två gånger. Först fick ja sitta i klass 2, sen hade ja ingen plats så då fick det bli Bistron (vilket va nå fel på vagnen att när dom svänger så svänger den extra mycket, jag blev nästan åksjuk) å nu sitter jag i Klass 1. Man ska inte klaga....haha! Har dessutom fått en värdecheck på 100kr för att vi va så försenade att vi missade vårat första tåg så den ska användas till middag på tåget hem :)
Men nu är ja då försenad så missar lektionen idag, eller halva iaf.
Men om 48 timmar ska ja väl åka uppöver igen! Haha.....mitt liv är allt bra roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0