Daimstrut!

Det blev mitt val av glass igår. Dock inte lika god som jag föreställde mig. Men det funkade med, fast åt den inte ute i regnet utan inne framför tv:n!
Igår kväll var en konstig kväll. Såg på "så ska det låta" och sen blev det film, drack 2 vinglas och efter filmen så låg jag i sängen å tänkte om jag skulle gå upp å se den andra filmen men helt plötsligt så va det morgon och lill vovven gnällde lite. Första gången ja va riktigt trött på morgonen och då ska hon gnälla å vilja ut halv åtta! :) Haha men ja gilla na ändå!
Idag är det grått och trist, men det firar jag med en promme runt sjön om en stund, måste vila ner oboyen som jag drack nyligen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0