Jag köpte mig en mustasch....

....idag.
Inte illa va. Tänkte när ja stod där på konsum att en sån där ska jag nog med ta. Måste ju stödja saker och ting, helst när det handlar om cancer som så många människor tyvärr går bort i.
Nu har jag skrivit klart projekt 2 i alla fall och även Yogan. Då är det affärsplanen kvar då, men det är så sjukt många frågor. Fasen ska jag orka mig på den idag med? Shit alltså.
Har iaf klippt alla gräsmattor vilket tog en timme, skrapade två halva plankor och upptäckte att det va sjukt tråkigt så gav upp det på än gång. Känner nu att en massage hade inte suttit fel på min vänsta axel. Hmm....någon villig att masssera mig?
Näe om man ska ta sig en promme eller om man ska spela ett parti betapet?
Det blir nog betapet tyvärr, sen när jag vunnit då ska jag ut å gå med vovvisen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0