Min helg...

....har vart helt ok! :)
Ha jobbat en del åt min mor å far på gården, kört släpvagn, staplat ved, plockat bort bräder från taket m.m. Blir en del att göra även fast man är ledig. Men hjälpa bör man! :)
Blev bjuden på grillat i Lördags och i Fredags bjöd jag på världens äckligaste vin. Kommer aldrig mer köpa det. Haha.....men nu har ja väl kanske lärt mig att inte gå efter hur flaskan ser ut :)
Hann ju även plantera lite saker, det är både ruccola, gran och gräslök. Men planter måste jag ju fixa känner jag. :) Fint med blommor och plantera sin egen sallad borde man tjäna på, synd att man inte kan plantera fetaost, det hade vart något! :) Hahha
Men nu är det Måndag å det innebär jobb fyra dagar å sen ner till Götet för att plugga lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0