Rain Drops keep...

.....falling on my head!
Idag regnar det. Blev alldeles blöt då jag tog min vanliga promme med hunden nu på morgonen innan jag börjar klockan tio. Jag tycker det är mysigt med regn om man får ligga inne å se film och inte bry sig om vad det är för väder ute :) Men idag är det ny vecka och snart är det helg igen.
Ska det regna nästan hela veckan så kommer ej kunnas skrapa något på huset eller klippa gräset. Nästan så jag ångra att ja inte gjorde det igår. Hmm.....
Planterade ut min ruccola igår, vilket kanske var en miss nu när det regnar idag. Men får se hur det går med dom. :) Haha! Äsch jag är på topp även om det regnar.
GODMORGON VÄRLDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0