Valborgsmässoafton?

Totalt missat att det va det igår. Haha! Men ja blev iaf bjuden på grillat och vin ändå, så jag är helt nöjd! :)
Igår högg jag ved som sagt och det kändes idag, men ja tog å högg i en och en halv timme idag ändå eftersom det måste bli klart. Men nu ligger jag här i soffan under täcket och känner mig sjuk, hur gick det ihop?
Tänk om man hade nån som tog hand om en....kom med en te kopp....eller en bra film? Men jag klarar mig själv! Haha. Jo nu får ni bilder från gårdagens huggning.
Så blev det ytterligare lite mer ved idag. Får fortsätta till veckan med att klyva eller till helgen. Men nu ska ja ligga å kurera mig under täcket å sen blir det en promme med hunden. Ha en fantastisk Söndag allesammans! Imorrn är det jobb som gäller och hela veckan lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0