Fredag!

I två dagar har jag gått till jobbet, gått hem på lunchen, gått tillbaka till jobbet och sen gått hem på kvällen. Har ju kommit på att det lönar sig att gå till jobbet än att ta bilen. Bilen kostar så mycket pengar. Dessutom får man motion och friskluft med. För att jag då ska kunna göra detta varje dag så måste man göra det till en vana. Det kan ta tid, bara så ni vet. Så det är bara att tvinga sig att gå.....hela nästa vecka ska jag med gå.
Enda gången jag hittills får dispans från att gå är när jag börjar 14:30 och slutar 23:30. Men ENDAST då!

Så nu får vi se hur länge jag kommer hålla på, förhoppningsvis lyckas jag göra det till en vana :) Haha

Ikväll är det IDOL som gäller på tv:n. Hoppas det är bra låtar dom sjunger. Ska gå på My Way och hämta ut ett paket och kanske köpa något gott innan jag går hem. Mumms. Imorrn har jag helg, undra vad som händer då.
Spännande, för det får jag nog reda på imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0