Nässpray 3 gånger om dagen?

Varför får man inte det mer då det bara håller i sig i 4 timmar per gång.
Sitter här och håller igen med nässprayen för jag redan har använt den två gånger och måste ha innan jag gå å sover. För annars kommer jag inte kunna sova, det vet jag. Så nu sitter jag här på jobbet med en täppt näsa och bihålerna som gör lite halv ont. Men vad gör det när man har sovmorgon och börjar inte förrän halv tre imorrn igen. Tur förkylningarna brukar vara värst på morgonkvisten.

Idag har jag lyssnat på en massa gammal musik på youtube under tiden som ja jobbar. Skönt att lyssna på sånt som man som glömt bort att det va bra. Haha. Ibland eller oftast förvånas jag över saker och ting och även mig själv.

Undrar även om man sväller upp om magen då man är sjuk? Känner mig SJUKT uppsvälld. Hoppas det går över när jag är frisk. Eller så har jag blivit tjock. Haha då får man väl börja träna mer då. Rackarns hoppas det bara är en uppsvälld mage.

Sängen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0