Bridesmaids.....

....såg jag på imorse, eller såg klart den imorse då jag inte hann se den igår.
Helt okey film och jag verkligen kände hur arg hon va! :)
Idag är det annars en tråkig dag i luften. Regnet hänger där men vill inte riktigt ösa ner utan bara väntar på att man ska gå ut och då börjar det. Men är ju inte ledig så sitter och inväntar jobb. Eller först ska jag besöka Martina och kolla in lite ljus om det är något av intresse för mig. Oj nu börjar det nog regna ändå. Se där, tur man satt inne! :)
Imorrn är jag ledig. Hoppas jag. Då ska det plockas och dona i lägenheten så jag får bort alla lådor så det enbart är de stora sakerna kvar som vi kan ta sen! :)
Men nu lite slapp framför tv:n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0