Efter en felsågning....

..på garderboebn uppe i Borga, fick jag tänka "gör om, gör rätt"
Den ser lite sned ut, men jag lovar den är halvt rak, hyllan längst upp är dock sned!
Lite fler bilder under helgen kommer här:
VI hade väldigt dåligt väder under helgen, men vad gör det när det ligger lite vitt längst upp på toppen ha hällan?
Nyss hemkommen från LJUSMANIFESTATION som va på torget. Det va väldigt mäktigt att se så många ljus på samma ställe. Fint!
Nu tar jag mig ett glas cola och tar och kikar på tv och myser.

Kommentarer
Postat av: Äm

Fina bilder! Ni ser ut att ha haft en mysig helg! Det hade jag med. Nu är jag åter tillbaka i Umeå fulltankad av ny energi! Förresten så loppisfyndade jag i Villis med, haha! En blå pinnstol för 38 ynka kronor!! :)

2011-10-31 @ 16:21:10
Postat av: t

Lyx med ännu mera fynd. Loppis är bra! :) Haha! Härligt med ny energi!

2011-10-31 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0