Hoppade in på jobbet....

.....imorse.
Hade precis hunnit runt med hunden en sväng när dom ringde och sa att jag skulle jobba. Hoppade in från 8-13 ungefär så 5 timmars jobb sådär på en måndag var oväntat. 
Nu sitter jag helt slut i soffan efter att ha burit lite lådor och vart på ytterligare en promme med hunden. Shit va jag går! :) Haha. Men måndag är det tydligen. Än så länge verkar det inte bli jobb imorrn, men man vet aldrig. Jag planerar inget utan tar dagen som den kommer.
Men nu ska jag vila lite i soffan med vindruvor och ett vatten glas! Mumms!
PS: Det va snö på backen igår kväll när jag gick ut med hunden, imorse hade den smält bort, inte på alla ställen. Men det betyder att snön är påväg. I like IT! :DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0