Sovmorgon, vad är det?

Jag tror inte på sovmorgon! :) Haha
Vaknade kl sju och va pigg så jag tänkte, då är det lika bra å ut å gå. Så efter en promme på morgonen är ja nu piggare än vanligt och undrar vad dagen ska bjuda på! :) Haha Å idag kommer de va super fint väder med. Underbar höstdag med väldigt låga plus glader!
Igår var jag som sagt på IKEA med min mor å far. Dom köpte fåtöljer och jag köpte en garderob. Sen kommer man alltid ut med massvis med andra saker. Jag älskar ju ljus så det blev några ljusstakar. Men nu sket ja i pengarna och köpte mig 3 såna här!
Köpte även fyra te koppar så nu är man snart välkommen till mig på te :) haha.

Kommentarer
Postat av: Äm

Snygga ljusstakar!!

2011-10-08 @ 15:11:30
Postat av: t

ja men jag vet inte vart jag ska ha dom. Haha dom passar som ingenstans! haha. Jäklar, ska få in dom nånstans!

2011-10-08 @ 16:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0