2 nya skor och båda hann....

...jag prova igår. Riktigt nöjd.
Har ju då köpt mig ett par gå skor och ett par löparskor. :)
Vilken skillnad det var att springa igår kväll, shit alltså. Riktigt nöjd, helt klart!
Dock så va det lite blött runt sjön så mina fina vita skor är full med lerfläckar, men då syns det ju iaf att dom används. Haha. Få se om det blir lite löpning ikväll med eller bara en promme. Regnar dock ute, lite trist, men efter regn kommer solsken. Tycker dock lite synd om alla jägare som är ute denna vecka och även de som var ute förra veckan. Att det ska regna, lite blött å trist, men tänk va skönt då efteråt att komma in och sätta sig framför en brasa. UNDERBART! :) Haha. Oj längtar nästan tills det blir sådär kallt ute så man kan komma in och krypa upp i soffan å tända ljus å vrida in sig i en filt. Mumms!
Mina skor ser nästan ut sådär, ett par är faktist rosa/vita och ett par lila/vita/grå. Snacka om tjejigt. Haha!
Nu måste man göra iordning sig för jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0