Lördagen....

...är här och det är väl sådär lunchtider.
Ska snart ta min andra promenat med hunden eftersom idag vet jag inte alls vad jag ska hitta på så det blir svårt att göra något då. Då tar ja hellre en promme till med den lille. :)
Måste köpa mig nya skor och det ska det bli på lördag, nästa lördag alltså. När jag väl är i stan tänkte ja att man kunde passa på att shoppa loss på ett par billiga bra joggingskor, dom jag äger köpte jag när ja gick i gymnasiet, så tror det är på tiden och köpa nya! :)
Så ett par nya skor....vad ska vi mer blogga om idag innan jobbet....hmmmm.......Idag fyller min bästaste vän år.
GRATTIS TILL DIG MARIE!

Kommentarer
Postat av: Mary

Tack, tack, tack!! :) Längtar till nästa helg då vi ses!!! :)

2011-09-03 @ 13:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0