Måndagen är...

...här!
Har hunnit med mycket, även fast klockan bara är nio. Vart ut med hunden i mina nya skor -like-, ätit frukost och spelat betapet. Nu måste jag väl göra iordning mig inför jobbet som jag snart ska cykla till. Börjar tio nu i 3 dagar. Känns halv bra, då får man sova till minst halv åtta å så hinner man ut på morgonpromme.
Igår kväll hade jag å hunden mys, vi åt popcorn och drack te och såg på film med tända ljus.
Det negativa i det hela va när ja skulle ut å kissa hunden runt tio tiden, det var KOLSVART. Inte ett gatulyse hade dom tänt i Avaträsk. Å inte har ja nån stark lampa heller, då är man inte kaxig kan ja säga.
Tur man snart flyttar in till civilationen. Haha. 
Men här kan man inte sitta å ruttna. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0