2012-04-03

Idag kl 17:03 tog jag påskledigt. Kändes skönt att lämna jobbet för några dagar till fjälls.
Satt på lunchen med denna bok:
Man måste träna hjärnan och det tycker jag är kul. Har bara än så länge kommit till uppgift 14. Men ska ta med den till fjälls så får vi se om det blir några fler uppgifter lösta.
Tog även en härlig promenad med påskvin till mor och far och önskade dom Glad Påsk. Är det inte himla skönt att det är ljust såhär länge så man kan va ute längre utan att bli trött! :)
Nu är jag i full-bakar-tag, gör nån elakings muffins med mint i. Mumms det är så gott! :)
Sen vet ja inte om jag ska packa det sista eller om jag gör det imorrn, vi åker ju inte förrän efter lunch så jag hinner ju med mycket imorrn! :) Tror jag tar det imorrn och gör klart detta idag bara, sen blire slapp vid tv:n! Jiiiiippppiiiiiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0