Onsdag och...

...halva ledigheten har gått.
Då kan man undra vad jag gjort....inte allt för mycket. Får inte ta ut sig när man är ledig. :)
Idag va jag ut på Wiiks och det är alltid lika roligt att gå omkring där. Haha.
Sen hem och gjorde stickor....MASSA stickor. Allt för att det ska vara lätt att göra upp eld i ny kamin så Mattias inte använda Disel. :) Hmm....ja Terapi jobb kallar jag det, men tur jag tycker om att arbeta med fysiska saker.
Imorrn blir det nog en tur ut för att se om vi hittar några bär. Hjortron alltså. Blåbär har jag redan funnit och vet ett super bra ställe att plocka på. 
Fick även lite kantareller av min mor och far som jag håller på att förvälla i detta nu. Blir tusan en kantarellmacka innan maten :) Mummmmms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0