Sista dagen på min lediga vecka.....

....och här har man inte legat på latsidan inte.
Imorse tog jag och gjorde klart saften. Riktigt god blev den....mumms. Rabarbersaft!
En flaska i kylen och två burkar i frysen. Måste införskaffa mig mindre plastflaskor så man kan frysa in i flaskor istället för burkar! :) Haha.
Sen vid tolv tiden följde jag med ut för att fånga hjortron. Vi fångade in några stycken, men blev inte 4 liter som sist utan kanske en liter. Men förstår ju att det säkert ha varit ut många å plockat i helgen.
Gick även förbi detta mobila torn på väg mot hjortronen!
Men nu väntar det jobb hela veckan! :) Känns skönt ändå! Nu få man längta till helgerna istället och till nästa sommar då man får lite betald semester. Hmm, men nu ska jag soffhänga och man får väl även säga Grattis till silvret i Handboll Sverige. Inte så tokigt å komma tvåa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0