Vilken fantastisk varm....

...och solig dag! :)
Mer såna här dagar tack! Haha.
Idag har jag vart och plockat lite blåbär, tänkte att om jag plockar lite i taget så kanske jag inte tycker att det är så jobbigt att rensa. Haha! Men blev några små burkar i alla fall. Dock är bärlådan full i frysen här uppe. Så nu måste jag börja frysa in nere i källaren eller sno kött lådan uppe :) 
Blev även såklart två promenader idag. Helst eftersom min tanke är att göra rabarberpaj ikväll som efterrätt och för att den ska gå ner så måste man motionera :) 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Det var jättehärligt i vattnet, tillochmed jag badade! :-)
Ska hälsa Göran, så får du gratulera Mattias till första platsen!
Mm, kall breezer skulle va gott. Här blir det nog vin till maten istälelt :-)

2012-08-18 @ 16:19:33
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0