Dan före....

....fem dagars jobb!
Idag har det vart en fantastisk dag. Fick äta lunch med mina fina vänner och surra en massa. Varje gång vi träffas är de som vi sågs igår. Älskar er Annso och Marie! :)


Imorrn är de jobb som gäller och det är helt okey för mig. Hoppas på en lugn fem dagars period nu.
Jag hoppas även att de mesta är inhandlat så ja slipper gå på affärn nå mer. Så mycket folk! :)
Hann även med att göra lite tryfflar som just nu står i kylskåpet för att sedan bli rullade och in i en burk. Sen tror ja bestämt att skinkan ska tas upp för att få lägga sig i ett bad över natten och in i ugnen imorrn. Nä nu måste jag nog lägga ner här så jag kan ta mig ett glas vin och njuta av kvällen. :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Söt liten julgroda :) Länge sedan man tog en fika på Görans, kanske få lyxa till det med barnen efter nyår.

Ses vi inget så får du ha en härlig jul och ett toppennyår!
Kram

Ps. snygg onepice!

2012-12-22 @ 20:56:04
URL: http://sananaolillebror.blogg.se
Postat av: Jenni

Tog förresten ett bra tag innan vi fick ur vårt fina pyssel ur pepparkaksformarna :) Hade dem inne lite för länge i ugnen tror jag!
Sanna har inte ärvt mig,hon har sån bra fantasi när det gäller pyssel...inte jag!

2012-12-22 @ 20:58:22
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0