Första kvällspasset

Snart avklarat. Är mindre än en timme kvar men det har gått kanoners. Brukar alltid känna mig såhär virrig i huvudet sista timmen så ibland händer det att jag inte riktigt vet jag gör....eller? Haha!
Imorrn ska jag ta mina efterlängtade kort till förarbeviset, ni som måste ha kort på erat sådan kort, rekomenderar jag att ni bokar tid direkt! :) Så imorrn kommer mycket att bli iväg skickat så man slipper tänka på detta. Även alla papper till försäkringen för bilen ska in imorrn då jag kopierat de sista papperen ikväll.
Å så ska skinkan läggas i saltlake ikväll eller imorrn bitti, får se om det svalnat tills man kommer hem. Oj mycket som är på G såhär innan jul. Shit hur ska jag hinna med? Jag är ingen person som kan stressa för då blir allt fel, men ett av mina motton är Det Löser Sig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0