Juldagen!

Vad har då juldagen att erbjuda. Ja vi börjar med att jobba i 7 timmar för att sluta en timme tidigare så man hinner med att vara med från början på middag hos Bosse och Marianne.
I går på julafton bjöd jag på lutfisk och jag kan erkänna att den smakade NÄSTAN som det bruka. Men nästa år får man väl ett försök till. :) Haha. Men julskinkan den blev god, det måste jag säga. Inte illa pinkat av oss.
Imorrn blir det jobb igen för att sen på torsdag bege oss upp mot fjälls och ledighet.

Snöar gör det med ute, så får se om bilen tar mig hemåt efter jobbet eller ej...kan hända att jag måste gå eller gräva mig fram i snön. Men inte klagar jag för det, jag ÄLSKAR snön och det är bra att den kommer.
Näe nu ska jag inte surra nå mer här .

GOD FORTSÄTTNING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0