Söndag kväll...

...och ögonen är inte dom starkaste just nu, men med lite musik och popp så klarar jag timmen som är kvar. Sen blir det upp tidigt imorrn för att ta sig en promme med hunden och sen börja jobba igen kl 10:00. Jag tog även och rodde idag igen en sväng. Kollade upp på IFORM ett träningsschema och det såg ungefär ut som jag gör nu bara att dom kör en dag mer i veckan och dessuom på tid och jag kör på drag. Så efter nyår då ska detta tas tag i och köra efter ett schema. Får ju även jobba 100 % då och har som ett fast schema så blir lättare att planera träning. Nu tänker dom som känner mig, men vadå jobbade inte du redan 100% eftersom finns dom som tycker jag jobba jämt. Haha, men så är inte fallet, nu har jag tagit på mig så mycket jobb som möjligt. Efter nyår är jag schemalagd så då tar jag inte på mig någe mer.
Men nu ska det inte skrivas något mer för då vet man aldrig var detta blir av.
Godnatt på er allesammans och imorrn är det exakt 7 dagar till julafton! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0