18/2

Lördag är vad det är idag.
Började dagen med en kläm-ihop-macka, sen bar det av till mor och far och surrade, drack kaffe och hjälpte till lite med dator+kamera. Sen tog jag å Roxi och sparkade vidare runt byn och in hos Torparn för att köpa garn. Min mor ville med ha en poncho så ska ta och sticka en till henne :)
Sen in på ICA för att inhandla kvällens mat och en blomma.
Å nu sitter jag här hemma och funderar på om jag ska börja sticka eller om jag ska duscha. Tror jag ska ta en sparktur till med hunden så hon verkligen får springa av sig idag. :) Tvättar gör jag med. Rackarns vad huslig man kan vara ibland.
Självklart har jag provat den nya telefonens kamera och den kan man inte klaga på. Fast är så tråkigt väder så är inge kul att vara ute å fota, men det tar vi en annan dag.
Ha en super Lördag och ladda inför melodifestivalen. Må det vara bra låtar ikväll, nog för att det tyckte jag att några var förra veckan med. Haha! God eftermiddag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0