Bejeweled Blitz

Jag är fast i det spelet. Haha!
Man finner det på Facebook framförallt, eftersom jag inte har någon smart telefon så kan ja ej spela det där.
Vet ni att imorrn är det Torsdag. Torsdag då betyder det att det är sista jobb kvällen för denna vecka och dessutom 3 lediga dagar som jag bara ska må gott. Kanske måste ut med hunden några gånger.
Snart fyller jag år. Jag önskar mig en CYKELSADEL. Hör ni det? En gammal sadel för breda rumpor som ska sitta fast på min gamla cykel så man får sig en skön cykeltur till sommaren. :)
Vem är det som kommer med presenter när man fyller år egentligen?
Ja mena, Tomten kommer med julklappar, Påskharen med äggen (vilket är konstigt då ägg kommer från hönan).
hmmmmm...........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0