Dagen har bestått av....

....förljande:
-lite skidåkning
-sol
-lek i snön
-kläm-ihop-grillade-mackor
-varm oboy
En HELT underbar dag helt enkelt.
Nästa soliga lediga dag röstar jag mer än gärna på att dra upp på fjälls igen. Skönt å ha så nära till fjälls. Kan då säga att det är en del snö som ni ser. Min helg har varit kanoners, även fast jag fick jobba igår. Nu ser vi fram emot en veckas jobb mellan 10-19 varje dag tills nästa helg. Må det vara soligt och fint då med, då är jag redo med kläm-ihop-mackorna!
Nu ska det ätas micro pizza och se på tv....sånt man får göra när man vart ute en hel dag. UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: Jenni

Tjenare!



Lika bra att erkänna att jag brukar smygläsa din blogg emellanåt ;-) Dålig på att kommentera bara!



Fina bilder du tagit från fjället, ännu en fördel med en bättre telefon kanske! Måste nog ta och fundera på byta upp mig :-)



Är det okej om jag stjäl någon bild av dig? Länkar till dig i sådanafall, tänkte försöka stjäla någon bild av Linda också :-D



Ha en fin vecka!



2012-02-27 @ 12:06:44
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/
Postat av: Tina

Bara att stjäla på! :)

nästa gång ska jag ta med mig gamla systemkameran, så får se om det blir nå bättre bilder med den eller ej :)

2012-02-28 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0