Dags för en rackabajsare.....

....fick jag igår av mina vänner. :) TACK!
Igår började eftermiddagen med att jag inte vann resechecken (jätte konstigt)
Sen for vi hem till Annso och Bastade. Rackarns så skönt det var. Surrade och drack nån öl, sen skjuts hem till mig för att laga mat m.m Sen ut på MB, en helt okey lördag.
Min fina present "Dags för en rackarbajsare"
Självklart blir det alltid sång när man är med annso och marie. Riktigt mycke sång, då är det tur att Spotify har så man får text m.m. Spotify det är bra skit det! :) Haha.
Idag blir det tvättning, diskning och även en liten runda på ICA för att inhandla lite plus så får hunden en promme idag igen på det viset. Tror iofs att det är varmare idag är igår.
Trevlig Söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0