Helgerna går lite väl fort...

....ibland.
Och denna söndag skulle ja jobba, men blir inte förrän kl 18:00-23:00. Så då hade vi kunna åkt upp till borga. Tänk vilket före det hade vart där uppe....så fantastiskt med ny snö :)
Idag har det blivit Pirog bak.
Först måste jag ju berätta om att jag var ute på stav-gång. Det va inte igår och jag tror att det va super jobbigt, för det tog på, jag va alldeles slut när ja kom hem. Kan iofs bero på att jag gick lite längre än vad jag bruka. Men skönt va det för solen va fram å hälsade på ibland.
Men nu till pirogerna. Det är då första gången jag gör det och kan då säga att det tar tid har jag märkt. Haha! Typ sådär nästan tre timmar totalt från första smör-klicken tills att dom alla är klara i ugnen. 
Nu får man bara hoppas det blir gott. Mumms Mumms.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0