Idag är det ingen vanlig dag...

....för idag är det MIN födelsedag! :)
Tycker inte riktigt om å fylla år, man hamnar som i rampljuset då man fylle jämt. Så när jag fyller 30 blir det ingen stor fest utan det blir saftkalas hemma hos mig :) Hahha.
Grattis på jag!
Idag har jag bakat tårta, färgat håret (håller på), ska väl damsuga, ut med hunden och sen bara vara! :) Haha, kanske måste se en film med. Tur jag är ledig idag då får man tid att göra en massa annat konstigt. En symaskin ska jag få köpa mig som födelsedagspresent. Skoj, då kan jag börja sy saker, kuddfodral, kläder? näe men kanske en gardin? hmmm, eller ett påslakan...haha, nä det får man se då. Nu blir det lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0