Lille Nissan...

....har varit på den årliga kollen.
Han gick igenom med två fel. Ett litet som man fixar genom lite smörjolja och ett lite större. Måste ta tag i det lite senare, inte just nu kanske nästa månad, eller till sommaren :) Haha! Behöver inte ombesikta den iaf och det är jag mycket glad över.
Sen efter Åsele drog jag och Roxi med spark hem till mor och far och hälsade på Cheeva, så då fick dom där två filurena leka lite med varann, sen sparka vi hem och skottade snö.
Och nu sitter jag här och funderar på om det kanske är någe bra på tv:n som man kan kika på, det återstår att se. Ingen telefon kom idag heller, så den kommer väl imorrn eller på Fredag. Lika bra, för då har jag nått att göra i helgen med. Hahah.
Ha en super fantastisk Onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0