Melodifestivalen....

....är inte som den bruka.
Kan dom inte bara ha en tävling? Men jag tycker då Lisa Miskovsky gjorde det grymt bra i alla fall!
Fast på nått vänster skickar vi såna där unga pojkar som sjunger pop låtar. Fast gick ju bra i fjol ändå och låten satte sig på hjärnan. Tråkigt nog.
Igår fick jag ett sug av att spela Monopol, hur längesen som helst jag körde det..... :)
Super fin dag idag, men stavgången i morse gick inte så bra, hade visst snöat och ploga upp vägen jag ville gå hade dom inte gjort, men en liten tur blev det. Sen blev det en liten tur med snöskottarn, orkade inte skotta hela gården så tog bara å skotta upp så Mattias kan parkera bilen på lunch.
Näe nu blire snart jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0