2012-01-16

Idag var min lediga dag.
Inget inplanerat men ändå är klockan redan snart tre och jag har inte haft en lugn stund. :)
Vart hem till mor och far och låtit hundarna leka lite, plus att jag skottade snö. Sen på affären å handla så man kan laga korv stroganoff ikväll och sen blev det till att göra 14 dagars sallad. Och lunch såklart måste man med hinna med. Sen blev det en tur på skidorna med hunden.
På skidturen flög det upp 10-15 orrar ur snön så jag höll på skita på mig medans hunden sprang som en tok runt och ville fånga dom. Sen när alla hade flugit sin kos vände jag om och skidade tillbaka! :)
Nu blir det film och en tekopp och en apelsin.
Sen ikväll ska jag ta på mig fotbollsskorna och dra å träna lite fotboll. En hektiskt dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0