Årets första....

.....snöskottning av taket hos mor och far är gjord.
Det har varit en hektiskt dag idag, elller? Jobbade från 07:00 till 13:00, efter det sparkade jag hem och åt en macka och sen iväg till far för att hjälpa han med taket. Tog en timme! Hem för att snabb skotta av gården, inte allt för mycket snö, men hellre att man gör det många små gånger än en stor och håller på att dö av uttråkning.
Hädde på lite fästvalla på skidorna, får se om dom håller måttet ikväll då det ska ut å skidas.
Å nu sitter jag här och inväntar kl 16 för att då åka ut med skidorna och hunden.
Tur jag inte är höjdrädd, för då hade det inte kunnat gått att hjälpa far i dag.
På fredag har jag blivit ledig så det blir en lång ledig helg för mig. Det gillas skarpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0