Det var tungt...

......men inte jobbigt tråkigt, utan svettigt kul.
Skottade först våran uppfart, sen när Mattias kom hem drog vi å skottade hans föräldrars med. Varför inte? Vardagsmotion :)
Skulle egentligen vara ledig idag, men hade inte planerat in något så när ICA ringer och frågar om jag ska jobba tackar jag givetvis ja, även imorrn blir det jobb. Men på Onsdag ska jag ta och vara ledig för sen blire jobb torsdag och fredag. Har en ledig helg i alla fall som jag ser fram emot. God mat och bara vara är mitt mål. :)
Som ni kanske vet så har det blivit en del jobb under stor helgen, både jul och nyår. Så hoppas jag kan få vara ledig påsk i alla fall. :) Men nu ska jag äta något för att sedan fara å jobba kl 15-19.
Ha en underbar Måndag och första veckan på detta nya år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0