Jag tog och räddade....

....två blommor från ICA idag! :)
Inte varje dag man får två blommor för 50:-, fast å andra sidan så vet jag ju inte om jag kommer lyckas rädda dessa  heller. Hmm, men nu har dom fått lite ny jord och större kruka.
Inte behöver man åka till Åsele för att handla billiga blommor! 
Annars blir det lugnt idag, tanken var att åka till Åsele på marknaden men känner att lusten försvann, så tar och stannar hemma och finner något att göra. Eller kan man ju bara lata sig med, inte varje dag man är ledig på en Torsdag! :) 
Igår gick jag 141:- plus på mina aktier, inte illa....haha, jag bara väntar på nergången. Fast egentligen väntar jag på att dom ska gå upp till 40:-/st. Haha då ska jag sälja några!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0