När man äntligen ska få vara....

.....ledig i en hel vecka och ska till fjälls dessutom.
Då ser vädret ut som följande!
 
 
Hmmm, jag vet inte men något säger mig att de ska bli lite regn under min lediga vecka. Haha men men inte ska man deppa för det. Man får andas fjäll luft och endast vara.
Jag ska erkänna att jag hellre hade haft sol varje dag. Men som det ser ut nu så blir det bestiga toppen på söndag!
Regnkläder ska då med! Man kan göra mycket även fast det regnar, finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! :)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Ha det så trevligt i fjällen! Hoppas att ni får lite sol på er iaf :-)

2012-07-22 @ 21:48:08
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0