Ny arbetsvecka...

...och jag började inte förrän halv tre.
Det händer att man blir lite förslappad då! :) Haha!
Helgen har vart toppen bra faktist, även fast jag inte gjort så mycket.
På två dagar träffar jag två super söta valpar, en Storm (finnstövare) och en Herax (luzernstövare). Man kan inte mer än att smälta då dom va så söta!
Annars kan jag berätta att glassen blev misslyckad. Haha jag ska då inte bli glassmästare. Glass ska man köpa på affären, inte göra hemma! Får nog ta ett annat recept nästa gång. Plus köpa en elvisp!
Tre veckor till en vecka utan jobb, ibland är det skönt att kunna ta ledigt sådär. Men om ett år har jag BETALD semester. Har ni hört så otroligt bra det lät. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0