Projekt Källare...

....DAG 2
Så då har vi kommit till den andra dagen (jag räknar inte fredagen som en dag). 
I går så målade jag taket och listerna och de två små fönstrerna.
Mattias fixade ner kamin och klinkade golv och vägg. Så nu ser det ut såhär.
 
Ser alltså lite bättre ut än bilden från igår. Dock får ni inte se mitt utomordentliga jobb med taket. Oj så snyggt det är, men ack så ont i nacken jag fick och i armarna. Men nu är det gjort. Nu få vi se vad som händer imorrn med projekt Källare. Eftersom det är jag som ska måla väggarna med så inväntar jag endast färg så jag kan sätta igång. Kvällens funderare är att välja färg. 
Men nu ska det bli mat, Kycklinggryta med ris står på menyn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0