Lördagen....

...är inte så tokig! :)
Tanken var att jag skulle följa med att skjuta lerduvor, men eftersom Mattias inte ville lämna roxi en längre stund så tänkte jag att ja stannar hemma så får han fara å leka lite. Tar och följer en annan dag då solen skiner så man kan sola lite medans pojkarna leker! :) Hahha!
Så det fick bli en promme med hunden runt sjön och så ställde jag in glassskålarna i frysen för ikväll blir det hemmagjord glass, måste ju prova glassmaskinen! :)
Träffade en liten stövar valp på vägen och blev så rakarns kär. Va söt dom är dom små liven....:) Roxi ska inte känna att hon inte är gullig för det är hon även fast hon är vuxen och myndig! :) Haha. 
Näe om man ska ta och invänta mor och far och fara å hälsa på och lämna ett brev som kom till oss istället för dit, sen ska det nog städas lite här hemma tror jag bestämt! :)

Kommentarer
Postat av: göran

Nästa gång är du med va?
Tänkte få med Jenni oxå fick ja för mig..

2012-07-01 @ 00:10:50
URL: http://sananaolillebror.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0