Man har lite tur....

....när man lyckas passa in fina dagar då man är ledig.
Blir inte så mycket ledigt i sommar så jag klagar inte då det är sol ute när jag är ledig! :)
Har hunnit med en del idag, klippt gräs, varit och handlat (sjukt mycket folk, tror det va kö till osten innan jag hann dit) och så har jag såklart läst lite bok i solen.
Imorrn blir det jobb då det är många som är lediga, men inte är jag bitter för det, jobbar bara mellan 8-17 :) Även lördag blire jobb 9-18! Men söndag är jag ledig igen, hoppas på sol då med! :) Haha! Men här kan man inte sitta, måste snart ut och gå en promme med hunden, kanske ska invänta Mattias och se om han vill hänga med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0