Bob heter det, inte snowracer!

En underbart solig helg som kan sammanfattas i dessa bilder!
Dessa två bilder ovan är från min skidtur på fjället i lördags, fler såna ska jag hinna med innan snön är borta! Under ser ni vad som skedde i lördags efter klockan tolv och hela dagen idag. :)
Från dessa bilder kan man se att barna är bättre på att hoppa än vi vuxna. Jag själv provade hoppet idag med en madrass liknande frigolit dyna. Gick riktigt bra och roligt vare! :)
Man kan ju inte direkt klaga på vädret, så efter en sådan underbar helg så gör det inget att jag jobbar till helgen. Så nu ska jag njuta av kvällen och imorrn börjar en ny härlig vecka!
Ha en super söndag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för en rolig helg! Ja barnen är nog bättre på sånt där ;)



Underbara bilder du fick till iaf, det är vi nog bättre än barnen på :D



Ha en fin vecka!

2012-03-04 @ 19:23:57
URL: http://lertorp.blogg.se/
Postat av: Jenni

Ja en helt underbar helg fick vi!

Härliga kort, vilka actionbilder det blev :-)



Superfint kort det blev på Tyra, det var fint!



Ha en bra fortsatt trevlig söndag! Själv ska jag ta ett glas vin tror jag då det ser ut som det blir att vara hemma med barnen...Rasmus har hög feber, därav alla kramar man fick idag ;-)



2012-03-04 @ 20:20:26
URL: http://sananaolillebror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0