Det snöar....

...ute.....känns väldigt märkligt efter allt töväder som vart. Men lite snö glädjer jag mig åt för då kommer den snö som finns kvar stanna till påsk :)
Nu snart är jag och Roxi påväg upp mot fjälls och Borga. Hade tänkt att ha det lite mysigt med min familj nu innan påsk, eftersom varken jag eller bror ska fira påsk uppe i Borga.
Mattias lämnar vi hemma då han ska dra fram ved eller något sådant imorrn! :) Haha får han semester från jag och hunden, kan vara skönt. :)
Å tekakorna tar jag med mig för att se om dom är lika goda imorrn, var det ett vinnande koncept? Eller var dom bara goda direkt när man bakat dom? Det är frågan.....men nu ska inte jag sitta här och uggla för nu måste jag packa med det sista innan jag blir upphämtad.
MOT FJÄLLS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0